Taitaa olla tilipäivä tänään :)

Take Two Interactive ilmoitti että GTA V ilmestyy NextGen konsoleille ja PC:lle tänä syksynä ja ennakkotilauksia aletaan ottaa vastaan samantien. Tätähän olen odottanut. Menisiköhän kurssi 22 dollariin tänään?

Uskon että moni tulee ostamaan tämän pelin toiseen kertaan pelattuaan sitä ensin nykyisillä konsoleilla. Tämä peli tulee myös boostsamaan uusien konsolien myyntiä.

*EDIT 11.6.2014* Juu ei, ei tullut tilipäivää. Kurssi nousi eilen 20.24 dollariin ja tänään laski 20.18 dollariin. Olenko yliarvioinut GTA V julkistuksen uusille konsoleille ja PC:lle vai onko markkina aliarvioinut vaikutuksen? Aika näyttää.

Tags: , , , , ,

2 Responses to “Taitaa olla tilipäivä tänään :)”

  1. asd Says:

    Näin ulkopuolisen silmin tuo Take Twon kanssa seikkailu vaikuttaa ihmeellisen irrationaaliselta ja tunnepitoiselta. Siinä vaiheessa kun kaikki käänteet pitää perustella itselleen tunnesyillä voi olla aika päästää osakkeesta irti.

    • Laimea Silli Says:

      En nyt ihan pysynyt kärryillä että missä olen perustellut tunnesyillä mitään. Mutta kun olen sanonut jo pidempään niin olen odottanut sopivaa hetkeä ottaa voitot kotiin eli myydä ja sellaiseksi hetkeksi olen miettinyt GTA V julkaisen PC:lle ja NextGen konsoleille. Ilmeisesti olen yliarvioinut tuon julkaisun vaikutuksen kun ennakoimaani nousupiikkiä ei tullut. Tai sitten markkina aliarvioi. Perjantaina TTWO oli reippaassa nousussa, ehkä tässä ollaan sinne 22 dollariin vielä matkalla, tai sitten ei.

Leave a Reply

